Kärlek & Träning

Alla hjärtans dag.
För första gången i mitt liv känns det som en överskattad dag. Inget speciellt.
Men det fick gå i barnens anda! 
Dom fick små nallar och lite choklad :)
Fick också så fina kort av Mirran min som hade gjort själv!
Kärlek kärlek kärlek. <3 
Åkte och tränade direkt efter jobbet. Lite halv trött och otaggad för kliva in och sen bara känna att nu ska jag ge gärnet!!
Hade hela träningssalen för mig själv och kunde köra på utan att vänta på att maskiner ska bli lediga ;)
Fokuserade på ben axlar och rygg med stång och vikter! 
-Marklyft 
-Knäböj
-Utfall
-Sumoknäböj 
-Axelpress + en till övning 
-Mage mage mage 
Bra skit i dag!! 
Happy! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0