Gainomax och tränings tankar

Nyss hemkommen från crossfys passet jag brukar gå på varje tisdag.(60min) Skakis i hela kroppen och återhämtar med gainomax. Inte det bästa alternativet men fick ta de jag hade! Gick sådär idag med noll energi..
Alltså det gick hyfsat bra men hade köra på kunnat bättre!! Varit på utbildning hela dagen så matintaget blev inte som det ska. Känner skillnad direkt faktiskt! 
Men får klappa mig själv på axeln för att jag kämpade på hela timmen ändå! 
Känner mig frustrerad för jag inte orkar pressa på med burpees mer än jag gör! 
(Kolla youtube om du vill se vad det är) Vill orka mer och snabbare snabbare snabbare! Blööööö! Skitjobbigt när jag vill vara så mycket bättre NU! Hjärnan vill men det funkar inte.!!
Kanske bara behöver tålamod? 
Kanske tar ett par veckor till innan flåset och bena synkar? 
Aja skam den som ger sig! 
Har ett mål med resultat .
Har ett mål med min kropp.
Har ett mål att aldrig mer ge upp träningen. 
Säger bara endorfiner! 
Btw anmält mig till två lopp iår. 
Ett terräng lopp i maj på 6km. 
Sen tjurruset i oktober på 1mil! 
Hoppas jag kommer med , är via jobbet!
Vore något att se framemot :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0