CROSSFIT

En timmes crossfys avklarat ikväll!
Första träningen på 2 hela veckor och jag dog. Lite iaf! 
Vi körde tuff uppvärmning och direkt efter intervaller med burpees! Hatar äckel burpees och de är för att jag är så dålig på dom ha ha! 
Men tog mig igenom dom! 
Sen körde vi 1min intervaller på olika stationer. 
Vi va 7 pers så blev 7 stationer =
-Fällkniven  (mage)
-Axelpress 
-Knäböj 
-Burpees
-Rodd (rygg) 
-Boxjump (Hoppa jämfota upp på en bänk och ner upp ner) 
-Fafars nånting (magövning/kondition)
Alla övningar kördes med högt tempo i 1min och när minuten va slut så gick man till nästa övning! Maxa 7min sen 30sek vila innan nästa varv! 
När alla varv va färdiga blev det mera magövningar och styrka. 
Gryyyym träning och jag bara älskart!! 
Älskar mina nya underbar skor också ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0