Perspektiv

Finns det nånting som ger bättre terapi än hög musik köra bil och bara köra och köra.. Helst fort också!
( OBS inga barn i bilen) 
Ja det finns det ifs, träning!
Men om vi skiter i träningen så är musiken det näst bästa!! 
Terapi! 
Får perspektiv på saker & ting när jag kör bil och lyssnar på musik.. 
Är det nån gång  under dessa dagar jag kan fokusera så är det i bilen.
Med musik kan du alltid relatera till något.
Bara jag och musiken.
Annars är allt bara ett kaos inom mig och runt omkring mig.
Nu börjar dagarna av att bli lugn inombords. Hitta fokus på vart jag ska. 
Jag måste hitta min inre lycka,
Find my inner peace <3 
För min lycka saknas nu.. 
Jag är inte hel. 
Jag måste bli jag igen. 
Sommar bild 2014 <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0