Kompishäng deluxe

Vilken toppen dag från början till slut. 
Så gott som iaf! 
Haft min vän Annie och hennes dotter Elena över sen i förmiddags för häng fika och lek. Roligt för Mirran som varit lite ledsen. . Så passade perfekt med att skingra tankarna med lek. 
Sen kom även Alex & hennes Julia över, mys! 
Tre tjejer som till början tjafsade och gnabbades om allt lekte sen super bra fast dom var tre ha ha! Nikkie va med på ett hörn också även om tjejerna inte riktigt vill leka med en liten skit som henne  <3 
Ojämt brukar inte funka alls annars, kommer ihåg det själv från tonåren typ ;)
Men det har gått jätte bra.
Alex Ante kom förbi också så blev en toppen kväll med onyttigheter och VictoriaSecret showen som jag hade missat. 
Snygga modeller och chips ha ha..
Bra kombo! 
Nu har dom åkt hem allihopa och tjejerna sover. 
Ska väl själv sova så får vi se vad dagen i morgon bjuder på.
Kanske mera soffhäng? 
Katastrof svull dagar nu sen julafton.
Herregud vad jag äter skräp och vilka mängder.
Äter mig igenom mina sorger hö hö...





Så lyckad jul för barnen har det varit. 
Supermysigt. 
Även om november/december har varit dom ruttnaste månaderna på hela året.
10år sen jag hade mitt livs värsta år.. 
2004 september -december var katastrofala. 
2014 samma med sista månaderna nu,
fast på ett helt annat sätt än hur det va då. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0