Fullspäckad dag

3de advent och vi har haft frukostmys med tjejerna precis.
Vi strax bege oss av till ridskolan där årets sista ridlektion blir av,
Miranda ska även rida upp och är lite nervös för det. Min söta <3
Om hon inte "klarar" det är det ingen fara utan hon kan rida upp sen igen :)
Sen är det även luciatåg med hästarna & kids kl 13. 
Därefter blir det hem svida om och åka till Denice på kalas då hennes Emmie fyllt år! Hipp hurra! 
Efter vi kalasat blir det hem klä granen (som D ska införskaffa idag)
och har lovat tjejerna att vi ska julbaka idag ha ha.. 
Nåja blir baka peppisar och saffranskaka idag så får vi göra julgodis och bullar nästa helg. 

För övrigt så har jag en bättre känsla, börjar se ljuset i tunneln även om det mesta är "osäkert" just nu..
Kan säga att det varit turbulent på mitt jobb, hänt en jäkla massa och vet inte om jag kommer ha kvar den tjänst jag har idag. 
Vet inte  heller om jag vill det längre..
Möte i morgon så får vi se vad som händer och sker. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0