Den rätt vägen är inte alltid den du går på utan den du tror på.

Medan min kollegor och vänner slår klackarna i taket blir jag hemma och missar våran jubileums fest.
Både på gott och ont. 
Behöver verkligen kurera mig. 
Ett kokhett bad har avnjutits för få bort frossan och i ett försök att slappna av. 
Har inte varit så stressad inombords någonsin som jag är nu..
Kaos i min kropp och själ.
Nu drar jag i handbromsen, stannar upp.
Fokusera på hur framtiden ska se ut. 
En dag i taget. Ett steg i taget. 
Nu ska jag följa mitt hjärta. 
Det är trots allt det som räknas , 
Den inre friden och känslan..
Den rätta magkänslan. 
Så på med onepiecen. 
En kopp te en Ipren lite middag och filmmys med mina änglar det är exakt vad jag behöver just nu <3 
Resten tar vi sen. 


Kommentarer
Postat av: Elin

Ta hand om dig❤️

2014-12-05 @ 18:52:47
URL: http://www.elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0