Back in the days

Tänkt vad mycket som ändras med tiden. Eller hur man själv förändras med tiden.
Från fylle helger och ett jäkla ståhej! 
Att ofta hänga med vänner och fara över allt, till att mestadels bara vara med familjen och fokus på jobb.
Jobb och barn. Barnen. 
Barn och jobb.
Sen har man ju åldrats också ;)
Vem kunde tro det om mig för 10 år sen ha ha.. 
Hur som så är jag glad att jag inte festar längre. Så glad och tacksam för mina fina tjejer. 
Saknar dock mina vänner mer <3
Förut fanns eller man tog sig mer tid.
Behövs helt klart mer dejter tjejer!  
Hur såg erat liv ut för 5år sen? 
Undrar ni hur det ser ut om 5år? 
Man har ingen aning om vart livet tar vid.Det enda vi kan göra är att försöka leva nuet och göra de vi tror är rätt. 

Här e lite pics från 2009
Party prinsess 
Tbs Tumba ha ha

Vänner för livet <3

Vänner för livet <3
En av dom bästa resorna 
Kusinerna Moa & Mirran 

Min Mirran så liten <3
Min coola Mirran
Fina Alex med sin Julia i magen <3

Mirran Clara och Moa <3 
Miss Annie och hennes pluttis Elena <3

Tiderna förändras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0