Träning och mål

Sitter här vid frukost bordet helt slut efter nattens/morgonens åskväder. Nikkie blev rädd och fick ligga inne hos henne .. Zz..
Dom senaste 4 nätterna har varit kaos. 
MEN till sak. Sprang 6km igår på 34min! Applåder till mig själv ha ha! Måste verkligen ligga i nu då jag ska springa midnattsloppet 16 aug. 
Faktiskt så har jag förbättrat min tid rätt så bra och springer snabbare nu än innan! ENDORFINER!! 
Har dragit mig för att springa senaste tiden eftersom jag prioriterat "kortare" intervaller/fys och styrka mest.
Men det har också gett resultat märkte jag idag! Nöjd! 
Kommer köra mer löpning nu kombinerat med ca 1-2 styrkepass fram tills midnattsloppet! 
Även fram till Grekland då. 
Har lite kortsiktiga mål att att nå vilket aldrig är att rekommendera egentligen , men är man ute i sista sekunden är det bara att göra det bästa och köra på!! 
MÅL 1- Milen på 60min. 
Löpning varje till varannan dag. Kombinerat med korta/långa sträckor.
MÅL 2- Deffa ner mig lite utan att tappa muskler.
Utesluter socker. Minskar kolhydrater.
Ökar intag av proteiner. 
Med detta så bra varierande kost och en massa vila såklart! 
Nu är det bara 2-3 veckor kvar så hinner förmodligen inte några underverk, hoppas på nåt resultat iaf! 
Framöver blir det långsiktiga mål. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0