Spread love not war

Haft ett par riktigt bra dagar! 
Både utbildning och en inspirerande kickoff idag! Är det nånting jag älskar så är det projekt och att få brainstorma.
Komma med ideer bolla dessa.
För och nackdelar. Vi hade en hel del grupparbeten och tävlingar på utbildningen jag går på, hur kul som helst!! Jag blev lagledare i en av tävlingarna vi hade där mitt lag vann! Lite kul såklart även om det inte är blodigt allvar ;) 
Älskar iaf Nya utmaningar och prova nya saker! Ännu bättre blir det med kollegor som vill exakt samma sak.
Kan ju inte bli annat än bra! Teamwork.
Om ni bortser från min lilla flipp ang Sveriges rättsystem som jag gick bananas på igår så är jag glad och ser framemot hösten/vintern,
även nästa år ser jag framemot ha ha! 
Hjärnan spraklar med tusen ideer projekt tankar om saker jag vill uppnå! 
Gäller bara att börja nånstans :) 
Men först blir det två härliga veckor i Grekland!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0