Shoppat

Drog till Farsta med Mirran för att hämta ut mitt startbevis och shoppa lite.
Skulle handla sånt jag behövde men blev att jag handlade till barnen i stället i vanlig ordning! ;)
Okej köpte ett par rosa mysbyxor och en mobilhållare som man fäster på armen men de va inte planen från början ha ha! 
Nåja nya skor + lite kläder till tjejerna och lite små saker som tofsar spännen mm. Mirran valde också en ny (Nike) rygga vattenflaska och gympapåse till skolstarten! 
Blev också en lunch med Robin & Annelie (min kollega och hans sambo) 
Båda dom ska springa Midnattsloppet! 
Tjoho! 





Kommentarer
Postat av: Elin

Gillar den nya laxrosa tröjan till loppet:) ska hämta ut mitt kit imorrn. Visst hoppas jag orka springa hela milen även denna gången men det blir på tunga trötta ben känner jag, hoppas att sträckningen gått över helt då, det blir till att vila mycket fram tills lördag. Vad härligt att du grejade milen, då vet du ju att du kan:) det gör gott för självförtroendet:) kram kraaaaaam

2014-08-11 @ 18:11:43
URL: http://Elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0