Midnattsloppet 2014

Status just nu: 
Sitter i mina myskläder lyssnar på regnet och väntar på att geordieshore ska börja. 
Tidigare idag: 
Varit ett vrak mått illa magen har varit kaos (på riktigt katastrof dålig) och inte kunnat äta riktigt. Inte gjort nåt vettigt utan bara vilat och varit..
Frågan är om det beror på loppet eller att min mage faktiskt stökat sen förra helgen.
IGÅR: 
Sprang midnattsloppet på 1,01,19! 
Ska vara nöjd även om jag kände en sekunds besvikelse när jag kom i mål och såg klockan ;) 
Min mobil dog mitt under loppet, ingen musik och ingen koll på klockan eller hur fort jag sprang/behövde springa.
Är inte alls nån van löpare så svårt att veta tempot liksom.
Men känslan efteråt va ändå bra!
Jag sprang milen på nästan precis en timme! Loppet va inte heller så där pissenkelt utan det va ett rätt jobbigt lopp , med kullerstens gator och ett par jobbiga backar. 
Det va en jäkla "fest" massa musik och så mycket folk som hejade på längs hela loppet! En kul (kaotisk) upplevelse som helt klart ska upplevas igen!! 
Det enda dåliga va att jag inte hade någon med mig och hade ett jäkla strul med mina saker inga extrakläder efteråt 
osv. D hade kommit in men hade ingen aning om de. Strul. 
Men det löste  sig till slut!
Tack till Ellen & Peter som höll sig vakna så jag kunde hämta mina saker där! 
Tack till Robin & Annelie som gav mig skjuts så jag kunde hämta sakerna och ta mig hem sen. 
Framöver nu blir det investera i riktiga löparskor och börja löpa mer till träningen.
Ska minska på mjölkprodukter och köra en rehab för magen nu sista veckan innan Grekland! 
Nånting stämmer inte med magen och mjölkprodukterna verkar göra det värre.
Jag & Robin före starten! 
Midnattsloppet2014 done! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0