Mål i sikte

Puh vilken natt det va igår. Miranda vakna och grät för hon hade ont i huvudet och mådde dåligt. Tänkte verkligen att nu är det kört! Välkomnade magsjukan.. Men det visa sig att det va "bara" vätskebrist! Hon hade inte druckit nånting under dagen på fritids.
Pedagogerna hade försökt få henne att dricka men hon ville inte så då blev hon utan. Sen kan jag tycka att dom borde ringt eller sagt till henne att vi måste ringa dina föräldrar om du inte dricker, men tydligen tyckte dom de hon drack till lunchen räckte eftersom dom inte ringde?!Aja. 
Hur som så fick hon va hemma och vila idag. Dricka dricka dricka och vila. 
Nu mår hon bra. I morgon blir det fritids med vattenflaskan och hon vet nu hur himla viktigt det är att dricka! 
För övrigt är jag heeeelt slut...
Vill springa men vet inte om jag orkar! Har nån minut på mig att bestämma mig, blir isf en 3kms runda innan mr drar till jobbet . 
Ska jag ska jag inte ? 
Har ju alltid crosstrainern hemma eller en hel hög med tvätt att vika ha ha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0