Maginfluensa?

Vi kom hem från akuten vid 6:30. Hennes blodprover och urinprov var bra. Kan va så att hon faktiskt har nån form av maginfluensa sa dom.
Blir hon inte bättre eller blir värre ska vi åka in igen. Då blir det utredning rymmärgsprov ev migrän mm. 
Just nu kräks hon gråter har ont i huvudet och kan inte stå upp.
Hoppas faktiskt att det är maginfluensa så hon slipper ryggmärgsprov och kanske inte behöver vara sjuk så lång tid...
Har själv tagit ryggmärgsprov många många gånger och är en av dom hemskaste sakerna jag varit med om!! 
Hon är så duktigt min Mirran.
Så synd om henne just nu. <3 
Samtidigt är livrädd för att vi ska sjuka. Redan varit magsjuk 3-4 gånger i år så vill helst slippa..  Fast heller jag än barnen , ja ni fattar. 
Aja nu måste jag åka och inhandla väteskeersättning Cola och blåbärssoppa. 
Mitt hjärta i natt <3 


Kommentarer
Postat av: Elin

Stackars liten alltså, fy det är det värsta att se sina barn må dåligt. Och jag håller med dig om att ryggmärgsprov är verkligen inte kul. Krya på din tjej nu. Kram

2014-08-07 @ 15:19:57
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0