Lilla landet MELLANMJÖLK!

Kan bli  så fruktansvärt frustrerad och förbannad över folks reaktioner om att alla ska va lika värda trots att hemska brott begåtts. Hemska brott som innefattar mot barn unga osv.
Blir så arg av att läsa folks  kommentarer på vissa artiklar och SPECIELLT när det kommer till straffen och när det gäller  att ta lagen i egna händer!
Ingenting gör mig mer arg än dom äckliga människor som förgriper sig på barn!  Vi pratar övergrepp misshandel våldtäkter tortyr mord koppleri etc. 
Är hemskt för vilken människa det än är, men barn är helt oskyldiga små/stora liv som ska ha ett tryggt liv framför sig.
Inte bli bestulen på de av några  äckliga as som inte kan skilja på rätt och fel! 
Dessa äckliga as har i mina ögon förlorat sina mänskliga rättigheter.
Alltså ingen andra chans!
Aldrig bli utsläppt! 
Dvs livstid direkt och helst dödstraff för riktigt grova brott eller total kastrering! Med det menar jag skära kuken av dom och trycka ner kulorna i halsen,
MILT SAGT! 
Hur fan kan folk få sitta halva livet i fängelse för narkotikabrott rån skattebrott för att ha lurat staten osv,
men pedofiler och våldtäktsmän  sitter knappt nåt år om ens det!!! Alltså wtf!?!
Här kommer vi blandannat till en av orsakerna varför jag tycker Sverige är bra ett land men med ett jävligt skevt rättsystem! Säg vad du vill Sverige är bra men också ------------> 
LILLA LANDET MELLANMJÖLK! 
Klart lagar ska följas men vi har FÖR LÅGA STRAFF!!
När det står om vissa förbrytare som råkat ut för något av samma medicin, 
Då tycker folk synd om dessa?  
Det är hemskt att vilja skada nån annan människa som förstört ett barns liv? 
Alltså hänger inte med?
Hur kan ni tycka det? Hur kan ni tycka att det är skrämmande med oss ,
som önskar samma medicin till dessa sjuka människor som utför dessa brott?
Dom ska inte någonsin mer vara värda en andra chans i samhället.
Ingen hjälp ingenting!
DET ÄR VAD JAG TYCKER! 
Om den dagen någonsin skulle komma då mina barn skulle råka ut för något kan jag säga att den personen kommer va med om något mycket värre än att få kuken avskuren och ett trasigt rövhål för resten av livet!!
Avslutar här innan jag går alldeles för långt ha ha ;) 
Nu fick ni ett osencurerat inlägg och massa onödig dålig energi.
Men so bee it! 
Ska fan sluta läsa nyhetsartiklar och ta bort Facebook .

Natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0