Visst sa jag friday?

Hemma och bara tagit det lugnt.
Fixat med disk och lagat mat. Gjorde köttfärsbiffar & klyftpotatis med sallad till. Allt hemmagjort såklart ;) Mums! 
Mirran försvann lika fort som vi kom hem och sen efter middagen igen! 
Idag hon ingen tid för att hänga med mamma ha ha. Min stora tjej <3 
Fick ha lite mys med lillskiten som sover nu. 
Jag då? 
Dricker en glas citronvatten och funderar på livet typ. 
Vad jag har gjort vad jag vill göra och vad jag inte borde göra.. Framtiden. 
Blir i säng tidigt idag! I morgon blir det löpning och springa/gå/kräla upp gör Hammarbybacken! Kl 8 är de sagt ;) 
Uppdate om hur det gick kommer i morgon! 
Jag & Nikkie bus <3 Dags att ringa hem min virvelvind! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0