Måndag

Bajs start på veckan. En dålig Mirran som inte alls mått bra. Sömnlös natt och en trött mamma. När man för en gångs skull råkade tänka att "
"så bra allt flyter på "
så skiter det sig i igen.. 
Det lär det väl göra hundra gånger till innan de blir stabilt. . 
Nikkie har varit gnällig och kinkig, snoret har börjat rinna igen. Håller tummar och tår nu så inte hon blir sjuk nu. 
Vi ser ju så framemot påsken!
Annars blir det en mys påsk och bara vi.
Har iaf fått mig en snabb löprunda på 3km och körde backintervaller x 5. 
Så lite endorfiner har jag laddat med! 
Det är min avkoppling min avlastning och nånting jag njuter av att få en egenstund med träning. Så skön känsla.
Köpte btw ett super gott bröd från de ena till det andra! 
Ett nyttigare alternativ om man nu inte bakar eget och man gillar mörkare bröd. 
En ny favorit hos mig! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0