Just saying!

Någon nämnde att jag skulle skippa allt socker? För er som undrar så äter jag inte bröd godis bullar pasta osv på veckodagarna mån-fre! Ingen läsk heller! 
Däremot på helgerna äter jag precis vad jag är sugen på. Har minskat mitt svullnade och trycker inte i mig som förut.
Jag känner inte att jag behöver va strikt förutom på veckorna dåro. Vissa dagar kan bli tokiga men då är det bara återgå nästa dag. Ingen big deal när man väl är inne i det! 
Få se när jag och min PT sätter igång om det blir strikta regler med kosten , men då är det bara att bita ihop och göra som han säger ha ha;) 
Kan säga att jag mår bättre är piggare och min mage är aldrig svullen längre!! 
Mitt mål att vara stark orka mer och ha en stabil kropp! Snygg rumpa snygg mage mm kommer på köpet ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0