Have faith in people

Kan få mina duster när jag blir så trött på folk...
När folk gnäller över småsaker. Klagar och klagar. 
När folk är så jävla naiva och tror att livet är så fluffigt på rosa moln hela tiden! Kan folk bara vakna och bli lite mer realistiska?! Vart finns lagom?
När folk är ryggradslösa och inte våga säga vad dom tycker! Stå för sina åsikter! Ett jävla curlande överallt! Fegisar!!!
Eller att saker ska va på ett visst sätt för att göra någon annan nöjd! Fuck de! 
Att man ska behöva vara någon status människa och umgås med "rätt" folk. 
Vem fan bestämmer vilka som är rätt folk? Jävla präktighets människor! 
Jag säger vad jag tycker kommer alltid att göra. Det är jag.  Är ingen drama människa egentligen men folk i vårt avlånga land har blivit så mesiga i alla möjliga kategorier. Tusen saker som retar gallfeber på mig just nu!
Är absolut inte  perfekt själv men va fan. 
Folk alltså! Ska inte gå in på detaljer i något ämne. 
Men nu har jag skrivit av mig ha ha! 
Hoppas på väder och mer positiva tankar i morgon. 
Slut efter kvällens träning! 60min crossfys! Syrran är här och ska sova över :-) 


Haft en toppen dag egentligen! 
Bara trött på folk och tycker att det är sjukt hur skadade och fega människor kan vara.

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0