Haters gonna hate

Avundsjuka människor. Är dom som alltid har nåt negativ att säga för den som gör nåt bra.För den som kämpar och ger allt för det den brinner för. 
Men de är de som är så roligt ... 
När dem ser att man faktiskt lyckas! 
Så är det med mig när jag har bestämt mig för en sak så har jag.
Jag når alltid mitt mål OM jag verkligen vill det! 
Så alla ni som trodde/tror att min träning bara är en fas eller att jag skulle sluta efter 2 veckor.. up yours liksom ;) 
Kommer vara starkare än någonsin!
Kommer vara nöjdare än någonsin! 
Framför allt kommer jag ha en snygg jävla kropp hö hö ;) 

OBS!Kan tillägga att tycker inte någon på något sätt är dålig om dem inte tränar osv. Alla väljer själv. 
Däremot ni som har era åsikter om mig .. KEEP ON HATING HATERS HA HA! ;)
Kämpade mig till ett crossfyspass (crossfit) idag efter jobbet och det gick så jäkla bra! Taggad laddad och så glad! 
Det här kommer bli sjuuuuukt bra! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0