Du är vad du äter

Av nån anledning har jag för mycket fett på min kropp. Ni som ser mig i kläder ska inte dömma , kläder kan göra vem som helst "snygg" ;) 
Nu menar jag inte att jag är tjock på något sätt! Utan borde ha mer muskler än vad jag har fett typ! Borde inte ens lagra på mig fett som jag tränar?! Eller tränar jag för lite? Tränar fel? 
Äter nog fel. 
Eller så trycker musklerna ut de fett jag hade ha ha! 
Tur att jag har PT bokat så jag får nån
Hum om vad när och hur mycket jag ska äta och träna! 
Och det är ingen PT som fått sin utb i cornflakes paketet! ;) 
Hade en annan pt på G men verkade inte bli nåt så tur det finns fler! 
Hur som så har mitt element (träning har alltid varit jag) blivit osäkert eftersom jag av någon anledning inte ser de resultat jag vill ha. . Men men snart så! 
Tålamod. Fucking tålamod! 
Död tjej i lördags.
Dagens middag. Yes älskar ägg i alla former :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0