Börjar bra slutar dåligt. Kräksjuka?

Alltså. Har haft en underbar härlig toppen dag! Löptränat och sprungit 
(läs joggat) upp för (Halva) Hammarbybacken två gånger i morse! 
Gick upp andra halvan. 
Varit med familjen & vänner på Hågelbyparken under dagen och haft det super trevligt. 
Underbara underbara lördag....
Tills! Nicole började spy hemma hos Denice. Alltså Gud? Karma? vad har jag gjort ha ha?!!!'
Min älskade Nikkie kräktes på sig själv på mig köksbordet golvet och ja jag kanske säga att hon kaskad spydde i stället! Resten kan ni räkna ut själva. Kaos. 
Väl hemma sen så har denna underbara kräkfest fortsatt. Varfööööör nu igen!?  
Planen va barnfritt och för en gångs skull umgås med MR och få lite kvalités tid .. Men nej nej! 
Här är jag hemma själv och oroar mig för natten som ska komma.  Fan. Jag som hade hoppats på sömn samt få vila nånting den här helgen. 
Sen planerna för i morgon.. Fan fan fan.
Så ne jag är inte bitter!! Inte ett dugg! Brukar inte klaga såhär men fuck alltså... 
Aja hade iaf en riktigt toppen dag idag! 
Nu vet ni ha ha .. 
Ska sova nu.
Håll tummarna för mig! 
Frukosten idag 

Mina homies

Utsikt från toppen
Jag & Robin på väg upp ha ha 



En perfekt dag som inte kunde sluta värre än vad den gjort. Började skriva inlägget för ett tag sen men Nikkie vaknade och kräktes och kräktes ... 
So here we go. Vara beredd hela natten lång  ..zzzz... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0