10 saker

-Om jag mår dåligt är arg eller ledsen så är bästa  botemedlet för mig hård träning eller sova! 
-Börjar jag äta choklad kan jag inte sluta.
-Gråter så fort jag läser om barnsjukdomar barnmisshandel misär osv. 
- Älskar roliga djurklipp 
-Har älskat fetaost i mat/sallad så länge jag kan minnas. 
-Kräks av majs!
-Har massor av sympati och empati för andra människor samtidigt som jag är jävligt rakt på sak och uppfattas som en bitch ibland ;) 
-Vill alltid göra ett bra jobb
-Har ändrat om min egna ekonomi/budget och är nu mer ekonomisk.
-Bästa dagen på veckan är fredag då det är min hämtdag och jag kan påbörja fredagsmyset med mina tjejer <3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0