God morgon!

Idag har jag vaknat trött. Alltså sjukt jäkla trött! Har kollat på barnprogram och hängt i 1,5 timme. . Zzzz..
Tror de är dags för frulle och göra sig i ordning nu.
Ledig i dag med Mirran min. <3
Lekland står på listan! 

Tråkig sak som hänt som dom flesta vet är att vår hund Alonis avlivades i fredags :( Va en fruktansvärt sorglig dag och nu känns det tomt här hemma .
Vila i frid Noni <3 
Till något roligare är att jag äntligen fått röven ur soffan och börjat träna! De ni! ;)
Har även mer än påbörjat julklapps shoppingen, fixat nytt abonnemang med ny lur. Känns som jag börjar bli jag igen.
Haft nån liten 
"livet suger" svacka  med noll energi ...Men  nu börjar jag komma tillbaka.


Feels good! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0