Make over

Haft för många misslyckade frisör besök i mina dar och idag va en av dom. Fick inte den där wow känslan och mitt hår blev inte så som jag hade tänkt mig. 
Hade ifs kanske inte kunna fått de heller men när man får förhoppningar blir man ju besviken om det inte blir så som tror! 
Bättre att sälja in det annorlunda. 
Aja nog om de. Dom va jätte trevliga iaf. Nytt projekt får bli när håret fått vila lite! 

Ikväll har vi ätit grym tacopaj hemma hos Charlie och barnen. Va mys att träffa dom. Nu ligger jag i sängen och sova i vanlig ordning. Trött som satan.
Ni har ingen aning om vad jag menar men shit vad jag längtar och saknar......



God natt 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det tog 5 gånger hos min frissa innan jag var så s
Ljus jag är idag, minns att jag vart jättebesviken efter första besöket för jag ville bli blond på en gång. Men det bästa är ju att ta det steg för steg, så inte håret bränns sönder.
Ha en fin helg! Kram E

2013-11-30 @ 10:05:02
URL: http://Elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0