(God) morgon lördag

Lördag morgon kl är efter 8.
Har ätit mig en halv frukost och funderar på vad jag ska göra. Träna hemma dra på en pw eller dra till gymmet. Behöver iaf en fet kaffe! Och mer frukost såklart. 
Dagen idag startade ofrivilligt kl 6. 
Hur kunde jag ens hoppas på att JAG skulle få sovmorgon ha ha;) 
Bara gilla läget dom kommande åren <3 
Även om hoppet finns att få sova längre än till kl 6 alla dagar i veckan! 
I övrigt har veckan bestått av massa jobb en liten utbildning som aktiverade tankesättet lite mer och en del stressande. Fast inte bara dålig stress!
Mirran min har sovit över hos Ellen. Dvs henne gudmor och bästis och även en av mina bästa vänner. Överlycklig tjej som studsade på rosa moln! Toppade nog hennes dag med att överraska henne med en monsterhigh i present! 
Hennes första!
Kan säga att denna mamma ligger på plus nu ;) 
Idag kommer hon hem så få se vad det blir resten av helgen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0