That's what friends are for

Varit en bra helg. Inte för att det känns som helg men ändå :) 
Igår blev det date med bästa Ellen på Heroncity. (Går alldeles för lång tid emellan gångerna vi ses <3)
Mat på Olearys & Bio bokade vi. 
Som alltid va det grym mat! 
Älskar ju Olearys! Åt sizzling fajitas med mix av kyckling & biff, muums säger jag bara! Proppmätta gick vi ändå och köpte godis till bion ha ha.. 
Om nu bara visste vilket jävla träsk jag vandrar i!!! 
Men iaf. 
Vi såg The Hungergames cathing fire" och den var så bra! Så himla himla bra!! Gillade 1an men denna va ännu bättre! 
Sen kommer det en 3a också ;) 
Toppen kväll hel klart! 

Idag hade vi date med Alex & Julia! 
Samma här alldeles för lång tid mellan gångerna vi ses <3 
Vad händer med tiden ??? 
Vi åkte iaf med våra sessor till Andys lekland i sickla. Gillar de leklandet faktiskt! Nikkie älskade de och de va full fart hela tiden! 
Efter leklandet blev det häng & middag hos Alex. Prata som bara vi kan <3 
Och inte nog med att jag träffat kära vänner så är barnens kusiner här och sover över tills i morgon! Lite skumt utan Mirran .. Men mys ändå! 
Snart nyår... Och ingen känsla alls för den dagen.. Inga planer spikade heller. 
Få se vad det blir. 
Nä nu ska jag ta och sova ..
Kanske klura nåt jag vill uppnå 2014? 
Vill säga att jag saknar många av er mina vänner! Önskar man hade mer tid ibland.
#godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0