Prince Charming

När vissa haft en dröm om sin prins som kommer ridandes på den vita fina hästen. .
Kärlek vid första ögon kastet och leva lyckliga i alla sina dagar.. 
Precis som i sagornas värld!
Jag har alltid varit rätt så realistisk och aldrig haft någon sån dröm..
Tror inte på sagor ;) 
Men har nångång drömt om den totala  uppvaktningen.. Att bli så bortskämd tex en hel dag som du aldrig kunnat drömma om! Att allt bara är åh så underbart från de att du vaknar tills du går och lägger dig! Allt bara är perfekt och planerat bara för dig.. <3
När en dag som julafton närmar sig med mycket i bagaget kommer jag att tänka på att det vore helt jävla fantastiskt att bli tagen med storm.
Tappa andan och bara le.
En dag blir det nog min dag. Kan ju inte berätta hur den ultimata dröm dagen för mig skulle va... 
Utan de får fortsätta va en dröm ..

Tills en dag.
Precis som Prince Charming. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0