Nagel fix!

Spenderat kvällen med att fixa mina naglar och äta kycklingfajitas. Jag döööör så gott det är, alltså älskar kycklingfajitas och det mesta i texmex/taco väg! Men till naglarna nu. 
Köpte ett startkit med Depends gellack idag. Var tvungen att fixa mina röda dekorerade (gelé) naglar som spruckit och gått av här och där. Kan säga att de va en pärs att få bort den gamla gelén!! 
Om du gjort naglar hos någon och ska fixa dem själv, se till att ha en riktig eldriven slip/fil! Just saying ;) 
Jag hade tur att mr hade ett litet verktyg hemma som är typ som en nagelslip så fick köra med den för att få bort det, men de funka! 
Efter mycket slip och fix kunde jag börja måla dom olika lagrena med gellacken. Ett lila glittrigt lack blev det. Nöjd för att ha fixat till mina naglar själv. Inte min starka sida annars ha ha ;) 
Rekommenderar Depens gelkit om man vill ha fina naglar utan förlängning! 
Måste sova nu. Klockan ringer  5... 
Min stora fina hjärta åker till Finland i morgon. 
Mirran <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0