Fixi fixi

Va så trött i morse så jag knappt visste vad jag hette..
Nu två koppar kaffe senare vet jag inte vart jag ska ta vägen! 
Går bra det här ha ha!
En feber yrande Nikkie sover.
Hennes mage är helt upp och ner. . 
Måste verkligen tänka på vad jag ger henne.
Hoppas hoppas  verkligen vi får en frisk jul allihopa! Blä för bajs bakterier! :| 
Men iaf. Har slagit in resten av julklapparna så skönt! Packat ner dom i kartonger som vi sen ska frakta med oss när vi åker! 
Kom på att jag har tre saker kvar att köpa men får bli på måndag först! 
Nu ska jag börja städa och ta en dusch få se vad jag hinner innan hon vaknar. 
En vecka kvar! Wihoo! 



Kommentarer
Postat av: Elin

Men asså när ska våra barn bli krya kan en ju undra, samma här med sjukstuga och bakterier som bara avlöser varann. Pallar inte, måste stressa ner..
Ta hand om dig och hoppas att ni får en frisk jul. Kramar

2013-12-17 @ 21:23:12
URL: http://elinsrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0