April april!

Ändrade planer, tydligen ska hon inte åka till Finland i morgon. Utan blir på lördag först!
Någon ringde och stressa och denna någon hade också tagit fel på datumet också. Jätte smart ;) 
Men men är väl bara skönt att iaf få två dagar med mitt hjärta innan hon åker <3 
För övrigt så har jag haft en helt sjuk huvudvärk. Blev värre nu på kvällen och blev fruktansvärt när jag hoppade in o duschen. 
Fick lägga mig ner på golvet eftersom jag höll på att svimma (i duschen) och nu känner jag mig helt död med ett dunkande huvud ... 
Bara hoppa i säng då! 

Försökte publicera inlägget igår kväll men funkade inte! 
Vi är hemma allihopa och haft en riktigt mysig chill morgon. Ska ner till Apoteket och köpa maskmedel till oss! :S 
Vi har varit med en person som tydligen hade det så likabra att ta en kur för oss också, för jag dör om jag åker på nån jävla mask!! Livrädd för alla slags parasiter! 
Sen ska vi till tandis och titta på nikkies tänder fram. Hon ramla in i ett marmorbord på julafton och slog i munnen. Hon har ett jack uppe i tandköttet. Så ska registreras osv ifall hon får några men i framtiden. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0