Vänner naglar fransar

En sen måndagkväll och kan inte somna . IGEN. Druckit kaffe alldeles försent men det va det värt. Åkte ut till min vän Johanna på landet och hon bjöd på fika. Alldeles försent men trevligt! Sen kom hennes Robban hem som va helt uppe i varv efter Derbyt.
Ett stort djurgårds fan tydligen ha ha! 
2-2 mellan AIK-DIF viktigt det de där ;)
På vägen hem smällde jag nästan ett rådjur.. Hjärtattack körde 30KMH på vägen hem sen för jag blev så rädd! Såg en död grävling på vägen också :( 
Fixa naglar va tanken idag men blev inte så , i morgon blir det iaf snygga till fransarna hos bästa Alexandra. 
Sen på fredag är det dags.. GBG! 
Ska bli skönt att andas ut.
Även om det känns lite avigt att va helt utan barnen i 3 hela dagar <3 
En dag kommer jag också bo på landet så mysigt! <3 
Nä nu måste jag sova surfat tillräckligt länge med mobilen.... 
Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0